poniedziałek, 20 lipca 2015

Casting

Hejo xD
Dziś pogramy w ... Casting!

Przyznam, że nie zbyt lubię tą grę...ale co tam xD
Wchodzimy!


Okej... już dawno tutaj nie byłam.. choć zasady się nie zmieniły...
Gdy wchodzę dostrzegam pierwszą i w sumie jedyną zmianę w castingu...
Ruchy do powtórzenia pokazuje nam Pixi Star a nie jak kiedyś postać Extra




Zasady gry:
Gra polega na tym żeby na początku obejrzeć to co pokazuje nam Pixi Star a następnie to powtórzyć
ten kto pierwszy powtórzy ma punkt (ja to nazywam "moc") grę wygrywa ta osoba, której moc dojdzie do gwiazki

Niestety...  animki... których mamy użyć są opisane po angielsku...
jeśli chcesz zgadywać to wiedz, że jest szansa 1 do 6 że trafisz

Wracając... jak widzicie mi ta gra nie idzie... przegrałam... no cóż może kiedyś uda mi się wygrać xD
~~Modaola~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz